zaterdag 5 september 2015

Mr. Miami | "I don't like to share"


Mr. Miami had het meermaals pijnlijk duidelijk gemaakt dat het tussen ons niets zou worden. Zulke dingen komen hard aan maar net doordat ik het wel zag aankomen, kon ik me er gauw overzetten. Mr Irish stuurde ook terug, dus ik had m'n afleiding wel. Mr. Miami en ik had weer enkele stille dagen en daarna begonnen we weer te praten. Helaas was ik natuurlijk zo dom om een snapchat voor Mr. Irish naar Mr. Miami te sturen... 

Even voor de duidelijkheid... Het was maar een normale selfie waarin gewoon mijn antwoord op wat Mr. Irish gezegd had stond. Dus geen pikantie selfie waarin meer van mijn lijf te zien is. Toch reageerde Mr. Miami ineens erg op z'n teentjes getrapt dat ik me dan voortaan maar moest amuseren met Mr. Irish. Ik kon mezelf er niet uit lullen want in mijn ogen was dat er ook niet. Maar soit, wat kon ik doen? Ik excuseerde mij, zei dat Mr. Irish en ik maar gewoon vrienden zijn (is ook zo!) en voor even leek het weer beter. 

Tot ik enkele dagen later zelf zei dat ik op dat moment veel had aan twee kerels. In de betekenis dat ik met hen goed kon praten. Toen ik hem dan vertelde dat hij één van die twee was, kon hij enkel maar zeggen dat hij niet graag deelde. Ik hoefde er wel niets achter te zoeken want het betekende niets hoor. Hij deelde gewoon niet graag. Het feit dat hij enig kind is, wordt ineens wel erg duidelijk, me dunkt. 

Die avond moest ik gaan werken en toen ik na m'n werk mijn welverdiende sigaretje rookte op het terras kreeg ik een bericht van hem. Of ik nog aan het werken was. We hadden in het begin een normaal gesprek maar out of the blue zei ik dat ik maar moest profiteren van Mr. Irish, dat hij niks meer van mij wilde horen en weet ik veel wat. I panikeerde. En voor het eerst gaf ik echt toe dat hij me zou kunnen krijgen als hij mij niet elke keer wegduwde. Dat het voor hem duidelijk zou moeten zijn dat ik om hem geef maar dat dat niet vol te houden is als het niet wederzijds is. 

Uiteindelijk reageerde hij niet meer en na een tijdje nadrinken op het werk, ging ik naar huis. Twee snapchats van Mr. Miami. Daterend van iets voor ons sms gesprek. "Ik deel écht niet graag" en "I love you". Auwch. 

xoxo

1 opmerking:

  1. Ik lees je verhalen al een tijdje stiekem mee! Leuk om te lezen! :-)
    Veronique schreef gisteren trouwens een artikel met een vermelding naar jouw blog! ;-) Zeker checken! :-D

    BeantwoordenVerwijderen