donderdag 24 september 2015

Mr. Fluffy | How it all began


Ik leerde Mr. Fluffy kennen op een avond dat ik nog eens nood had aan een potje flirten met Mr. Irish. We zaten met een groep op het terras van de Irish Pub en hij was daar toevallig een keertje te werken gezet in de plaats van in het andere filiaal. Al van het begin was hij sarcastisch en gemeen en eerlijk? Het doet nu ik dit neerschrijf wel een belletje rinkelen. In ieder geval, hij speelde de sarcastische idioot en ik de cynische bitch. Op een bepaald moment heb ik hem zelfs een bitch slap verkocht maar vraag me niet meer waarom. 

Mr. Irish stelde mij aan het begin van de avond voor als "Big Tits" en ik denk dat Mr. Fluffy en ik elkaars namen tegen het einde van de avond nog niet wisten maar op dat moment interesseerde het ons niet. We waren uiteindelijk niet echt de beste vriendjes geworden.  Toch was er iets aan die Ier dat me intrigeerde (ja, Ier nummer 2). Was het misschien het feit dat hij mij eigenlijk bitter weinig aandacht schonk buiten die grove opmerkingen? 

De volgende keer dat ik hem zag, was ik nogal geïrriteerd door het gedrag van Mr. Irish. Van vrienden waren we ineens weer naar negeren gegaan en ik was het stilaan beu. Mr. Fluffy vond het daarentegen nodig om nog wat olie op het vuur te gooien door te zeggen dat hij wist waarom den andere mij negeerde maar dat hij zich aan de "bro code" moest houden en het mij dus niet kon vertellen. Ja, dat moet je vooral tegen mij zeggen als ik innerlijk al aan het koken ben. 

Dus bestelde ik maar een biertje en probeerde 't mij niet aan te trekken. Blijkbaar had Mr. Fluffy dan toch een geweten want hij kwam naar mij om me te verzekeren dat Mr. Irish zijn gedrag niet aan mij lag en ik mij geen zorgen moest maken. Op dat moment wist ik het. Achter dat sarcasme leek een goede kerel schuil te gaan.  Ik besloot de volgende keer toch maar eens met hem te praten, wie weet. 

Ondanks dat ik hem dus beter leerde kennen, bleef sarcasme een constante binnen onze vriendschap. Hij maakte een opmerking en kreeg er eentje voor terug. Gemene opmerkingen genoeg ook maar ergens wisten we allebei dat we dit nooit meenden. Hoe beledigd we ons soms ook wel niet gedroegen. Ik voegde hem toe op Facebook en zag hem nog een aantal keer in de Irish pub. De aanloop voor een nieuwe verhalenreeks voor jullie was gezet. 

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten