maandag 7 september 2015

Mr. Irish | Let's go back to the start


Op een bepaalde avond na het werk besloot ik nog eens langs de pub te gaan. Er was een nieuwe bartender gestart en de single girl in mij was wel erg nieuwsgierig. Na eerst iedereen verteld te hebben waarom ik die avond zo vroeg klaar was met werken, zette ik mij aan de toog en begon ik te praten met vrienden. Ondertussen kreeg ik verwarde blikken van Mr. Irish die duidelijk genoeg zeiden: "Waarom krijgen zij aandacht en ik niet?" 

Rond 3u werden we subtiel buiten gekeken uit de pub en besloot ik nog even terug naar m'n werk te gaan aangezien mijn T-shirt daar nog lag. Enkele collega's zaten daar aan de toog  en ik besloot er bij te gaan zitten. Na wat lachen en praten, besloot ik dat het tijd was om nog eens een sigaretje te gaan roken. Alsof het zo gemoeten had, kwam Mr. Irish er net aan. Ik vroeg hem of hij onderweg was naar huis maar hij had duidelijk andere plannen en ging samen met mij terug naar binnen. 

We praatten, lachten en tussendoor kroop ik achter de toog om bepaalde liedjes op te zetten. Ja, geef mij wat alcohol en ik ben de perfecte DJ. Zeker wanneer ik in mijn hoofd al een bepaald scenario heb. Mr. Irish en ik kwamen steeds dichter bij elkaar en voor ik 't wist plakte ik ertegen alsof er nooit iets veranderd was tussen ons.  Na een tijdje gingen we opnieuw naar buiten voor een sigaret en voor ik er erg in had werd er weer gekust. In het begin nog onzeker alsof het onze eerste kus was maar alcohol nam al gauw de overhand en op de duur zag ik mijn baas hoofdschuddend lachen. 

De rest van de nacht had ik geen oog meer voor iemand anders. Ik besefte hoe hard ik Mr. Irish op dit vlak gemist had en ergens hoopte ik dat de volgende weken nog leuker zouden worden. Hij zou begin september namelijk naar Gent verhuizen en dus wilde ik er nog van profiteren. Rond half 6 's morgens was mijn baas het een beetje beu en vertrokken we. Ik nam afscheid van hem en ineens wandelde hij dezelfde richting uit. Terwijl hij wel degelijk de andere kant uit moest om naar huis te gaan maar zo vriendelijk als hij was, wandelde hij eerst met mij mee. 

Al gauw liepen we hand in hand alsof we nooit anders geweten hadden en elke 10 meter stopten we wel weer even om te kussen en elkaar te plagen. Ergens was ik euforisch en wilde ik niet meer anders maar diep van binnen wist ik dat ik moest uitkijken. Uiteindelijk was ik om kwart over 6 thuis terwijl ik er normaal maar een goede vijf minuten over doe. Zegt genoeg, niet? Ik viel als een blok in slaap maar binnenin mij waren de alarm bellen afgegaan. Mr Irish zou altijd Mr. Irish blijven.... 

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten