donderdag 21 januari 2016

Mr. Miami | Remember, darling, it could have been you


Mijn laatste post hier is al weer eeuwen geleden maar voor ik jullie kon voorstellen aan een nieuwe "Mr." vond ik het wel nodig om het einde van het "Mr. Miami" verhaal aan jullie te vertellen Of het einde definitief is, hangt van veel dingen af maar voorlopig zal dit naar alle waarschijnlijkheid de laatste post over hem zijn. 

Bon, sinds de laatste post is er enorm veel veranderd en tussendoor is het tussen mij en "Mr. Miami" up en down blijven gaan. Na zijn "I really don't like sharing" en "I love you" is er een periode geweest dat we niet meer tegen elkaar spraken. Als ik het mij goed herinner, duurde deze periode ongeveer een maand. Hij had mij weer overal van verwijderd (typisch) en op een woensdagmiddag kreeg ik ineens de melding dat hij me weer op snapchat had toegevoegd. Verbaasd als ik was, stuurde ik hem meteen een berichtje. Uiteindelijk kwam het er op neer dat je naar sommige personen op de een of andere manier altijd weer teruggaat en dit kon ik enkel beamen. Ik had hem wel gemist. 
  
We waren dus weer aan de praat geraakt en elke avond stuurden we ettelijke snapchats over en weer, like the good old times. Ik had echt niet zo lang mogen wachten met dit uit te typen want ik weet persoonlijk nog bitter weinig van de periode tussen zijn eerste berichten weer en de moment dat het weer grondig misliep maar de weinige dingen die ik nog weet zal ik jullie nog proberen te vertellen. 

Wat me uiteindelijk het hardste nog is bijgebleven, is dat ik op een nacht na het werk nog op stap ben gegaan met collega's. Zij gingen uiteindelijk naar een ander cafĂ© waar ik het maar niets vond dus ik besloot gewoon te blijven waar we waren. "Mr. Miami" was daar en ik probeerde al heel de tijd oogcontact te krijgen, gewoon om te zien wat hij zou doen. Om de een of andere reden leek hij me te ontwijken, goed, niets aan te doen dan, er waren nog mensen die ik kende. Wat later begon er een kerel tegen mij te praten en ik vertrouwde hem niet helemaal dus ik zei maar snel dat ik een vriend had. Net op dat moment kwam een kennis wat rond mij hangen en besloot ik hem even als "boyfriend" te gebruiken. Niet zo'n strak plan. Lang verhaal kort, uiteindelijk is m'n collega teruggekomen en heeft ze ervoor gezorgd dat ik niet lastig gevallen werd. 

Toen ik later weer naar huis ging, stuurde ik wat berichten via Snapchat naar "Mr. Miami". Hij reageerde en ik vertelde hem het verhaal van dat ik lastig gevallen werd. Hij was blijkbaar in zijn enorm lieve bui want hij zei meteen dat ik naar hem had moeten komen en dat hij het wel opgelost had. Als argument waarom ik dit niet gedaan heb, vertelde ik hem dat ik het gevoel had dat hij me ontweek. Niets van aan, beweerde hij en we praatten nog wat verder. Again met ups en downs tot halverwege december. 

Ik heb sindsdien namelijk een relatie (Yay me!) en dat was voor hem weer de reden om alle contact te verbreken. Tussendoor zag ik wel dat hij me terug op Snapchat toevoegde en gauw weer verwijderde. Sinds enkele dagen geleden praat hij terug tegen mij en ik vraag me oprecht af wat hij denkt en "what could have been". Ik zie mijn vriend doodgraag, begrijp me niet verkeerd en ik zou hem ook nooit voor "Mr. Miami" laten staan maar die "what if" zit toch even in m'n hoofd... 

"If you see me walking by
Hand-in-hand with another guy
Know that it's true
It could have been you
If you'd only treated me right"
 xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten