dinsdag 11 augustus 2015

Mr. Irish, Mr. Miami and Mr. Nice Guy | The introduction


Soms gebeurt het wel eens dat ik in een rustige periode terecht kom. Niemand die verdacht veel interesse toont en ook ik vind het prima dat er geen kerel in mijn leven is waar ik 'head over heels' verliefd op ben. Maar op andere momenten zit het dan net weer een tikkeltje anders. Je leert nieuwe (interessante) mensen kennen maar ook 'geesten' uit je verleden die weer komen opduiken om je verhaal een nieuwe wending te geven. Tot je plotseling op een kruispunt staat en niet weet welke weg het best bewandelbaar is. Het meest recente kruispunt dat ik ben tegengekomen was dat van Mr. Irish, Mr. Miami en Mr. Nice Guy.

Vandaag schets ik voor jullie eventjes de achtergrondverhalen van deze kerels en hoe zijn in hemelsnaam in mijn leven beland zijn. 


Mr. Irish
 Net voor mijn toenmalige vriend besloot mij aan de kant te zetten, kwam er op zaterdagavond een groep mannen bij mij op het werk. Een ervan (de jongste sowieso) trok meteen mijn aandacht. Niet dat hij zo bijzonder knap was maar dat accent, het intrigeerde me. Toen het dan gedaan was met 'le boyfriend' was ik dolgelukkig dat ik bij Mr. Irish terechtkon. Ik ging langs op zijn werk en daar zat ik aan de bar met mijn gedachten ver weg van mijn ex-vriend. Het zou niemand mogen verbazen dat daar uiteindelijk gevoelens uit voortkwamen. 

Op een zondagavond, net toen ik naar huis wilde gaan, vroeg hij achter een kus. Ik met mijn grote mond ging er nog heel licht over maar vanaf dat het gebeurde wist ik het. Ik was verkocht. De dagen daarna waren geweldig. Als ik niet bij hem op het werk geraakte, kwam hij naar mij. Op een bepaalde avond  toen ik met hem en zijn vrienden uitging, kwam zijn beste vriend naar mij. "Do you like 'Mr. Irish'? Because he really likes you." En als er dan een grote, brede Ier voor je neus staat, durf je niet anders dan hem te geloven. De mensen die ons die avond bezig gezien hadden, konden volgens mij niet anders denken dan dat we een stel waren.  Helaas was dat absoluut niet het geval en daar werd ik enkele weken later pijnlijk aan herinnerd toen hij voor m'n neus met een ander meisje kuste. 

 Jullie begrijpen waarschijnlijk wel dat het sindsdien tussen ons erg veranderd is... 

Mr. Miami 
Mr. Miami ken ik al sinds mijn 16. Altijd veel online gepraat maar als we elkaar tegenkwamen, waren we beide te verlegen. Nu we allebei een stukje ouder zijn, zeggen we elkaar wel eens een goededag op straat maar voor de rest blijven onze gesprekken beperkt tot Snapchat of Facebook. Ik ga niet ontkennen dat het altijd erg gezellig is en wanneer ik hem een dag niet hoor, lijkt er iets te ontbreken. 

Uiteraard heeft ook Mr. Miami zijn rare kantjes. Ondanks het feit dat we gewoon 'vrienden' zijn, verwijdert hij me altijd van Snapchat en Facebook wanneer ik een relatie heb. Of als ik hem vertel dat ik met een vriend had afgesproken, kan hij op een bepaalde manier toch een jaloers kantje laten zien. Hij zegt dan wel dat hij geen relatie wil en dergelijke maar het brengt me toch erg hard in de war. 


Mr. Nice Guy
Deze laatste moet ik eigenlijk maar kort voorstellen omdat dit verhaal nog niet erg uitgebreid is. Uiteraard hoop ik dat het nog uitgebreid wordt en daar zal ik jullie zeker van op de hoogte houden. Mr. Nice is alleszins iemand die ik heb leren kennen in de kringen der studentenverenigingen. Hij toonde oorspronkelijk heel weinig interesse in mij en laat dat net iets zijn wat mij aantrekt. Meer ga ik hier voorlopig nog niet over hem vertellen voor ik helemaal geen verhalen over hem meer over heb. 


xoxo 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten