zaterdag 15 augustus 2015

Mr. Miami | Blame it on the alcohol

Een goede maand geleden had ik het geluk dat ik lekker op tijd klaar was met werken. Heel wat van m'n vrienden zaten nog in de Irish pub en dus besloot ik er ook maar naar toe te gaan. Mr. Irish was vertrokken met een meisje (dat verhaal volgt later nog) en dus vloog ik uiteindelijk maar in de Gin Tonic.  Eentje werden er twee en twee werden er drie. Daarna besloot ik gelukkig wel dat het tijd was om eens naar huis te gaan. 

 Thuis opende ik naar goede gewoonte nog eventjes snapchat om te zien wat ik gemist had. Ik gebruik snapchat namelijk niet op mijn gsm aangezien er een of andere idioot besloten heeft dat niet te maken voor Windows Phone. Maar soit, ik keek en ik zag dat ik een snapchat van Mr. Miami had. Perfect! Afleiding voor het feit dat Mr. Irish weer met z'n veroveringen bezig was. Ik wist dat Mr. Miami uitgegaan was en het verbaasde me ook niet dat hij ineens wel heel openhartig werd in het gesprek (want ja ik had al op die eerste snap geantwoord). Enkele ongepaste foto's van hem later kwam het er dan eindelijk uit. Hij stond al een tijdje zot van mij. 

Omdat ik eigenlijk altijd al wel (lees: sinds mijn 16 ofzo) een oogje op hem had, was ik hier alleen maar blij om. Ik veranderde nog net niet meteen mijn relatiestatus op Facebook. In mijn hoofd was ik zelfs al bezig met een "stoppen-met-roken"-plan op te stellen. Zo zie je maar, ik was echt gemotiveerd. De volgende dag vertrok Mr. Miami voor drie weken naar Miami (vandaar de bijnaam) en hoorde ik hem heel de dag niet. Langste 24 uur uit m'n leven volgens mij. Toen ik dan eindelijk weer reactie kreeg, bleek hij zich niet veel meer te kunnen herinneren van het gesprek.  En hoe vertel je een kerel nu dat hij én zijn piemel heeft laten zien én je heeft verteld dat hij gek op je is... Moeilijk, niet waar? 

 Uiteindelijk vertelde ik het hem toch maar en hij ging er verdacht weinig op in. Toen had ik dat nog niet echt door want ik zat met mijn hoofd nog altijd bij m'n stoppen met roken en hoe ik dat zou aanpakken. We gingen er niet meer verder op in en elke avond waren we nog tot laat aan het praten. Toen ik zelf op vakantie vertrok, had ik net een ruzie met m'n mama achter de rug en hij stelde voor dat ik in plaats van met m'n ouders op vakantie te gaan, maar naar Miami moest komen. Tuurlijk ben ik zo gek nog niet om dat te doen maar ik vond het wel uitzonderlijk lief. 

Ook toen ik op vakantie was, daar door onweer het internet wegviel, was hij enorm lief. Hij smste zelf vanuit het verre Miami of alles in orde was. Geef toe, dat doe je toch niet zomaar? Een meisje zou zich voor minder dingen beginnen inbeelden. Ja, inbeelden want tijdens een van mijn laatste dagen op vakantie kwam het eruit. Die snapchats op die ene beruchte dronken avond? Allemaal zatte bullshit. Niks van gemeend, volgens hem. Kwam dat effe aan... Ik probeerde me er niet teveel van aan te trekken en gewoon normaal te praten maar het was toch niet meer hetzelfde. Ik was gekwetst. 

He beat me at my own game. 

 xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten