woensdag 19 augustus 2015

Mr. Nice Guy | No more bubbles for me


De mensen die weten wie ik ben, zijn op één hand te tellen. Een van die weinige vroeg mij daarstraks of er nog meer over Mr. Nice Guy online ging komen. Ondanks het feit dat er nog zoveel meer over die twee anderen te vertellen valt, besloot ik toch eerst dit verhaal met jullie te delen. Wie ben ik namelijk om een request te weigeren. Om je dit verhaal in te kunnen beelden: een galabal van een stel studenten, goedkope cava, emotionele bedoeningen en nog meer goedkope cava. 
 
Dus, ik was op het galabal waar ik eindelijk een einde zou maken aan mijn jaar in het praesidium. Voor de gelegenheid was ik eens geen bob en zou ik aan de overkant van de straat op een kot blijven crashen. Eigenlijk ging ik mezelf nog inhouden maar vanaf dat een van mijn vrienden met een fles cava aan kwam hollen, was die belofte vergeten. De ene cava na de andere ging binnen en het werd des te gezelliger. 

Opeens kwamen er enkele mannen van een bevriende vereniging binnen en ik wist gewoon dat mr. Nice Guy ergens in de omgeving moest zijn. Nog voor die kerels goed en wel binnen waren, stormde ik al langs hen om te kijken of Mr. Nice Guy buiten nog aan het roken was. En ja hoor, there he was. Zo nonchalant als ik toen nog kon zijn, nam ik mijn pakje sigaretten uit mijn tas, stak er een aan en ging op hem af. Het begon met een beetje small talk, tot ik na een tijdje vroeg waarom hij op het vorige feestje niets meer is komen zeggen toen hij vertrok. 

We waren al een paar sigaretten lang aan het praten tot ik er ineens uitflapte dat ik erg blij was dat hij er was. Dat ik er naar uit gekeken had. Dan kreeg ik een of andere reactie dat hij niet wist dat ik een oogje op hem had. Well, that escalated quickly... Gelukkig werd ik gered door het feit dat het middernacht was en men de La Bamba opzette. Ik kan het nu eenmaal niet laten om de kusjesdans mee te doen. Hierna kon ik het gesprek weer ontlopen doordat het tijd was voor de praesidiumoverdracht. Na wat traantjes gelaten te hebben en onder ander getroost te worden door Mr. Nice Guy vloog ik weer in de cava. The hell was over. 

Een halve fles cava later, wist ik dat het een erg slecht idee geweest was en ik schaamde me enorm voor het feit dat ik plots zo dronken was. (I'm not going to give too much information) maar om half 3 besloot men mij naar het kot te brengen waar ik bleef slapen. Ineens bleek Mr. Nice Guy daar ook te overnachten en hij bleef bij mij terwijl de rest terug naar het feestje ging. Ik dumpte mezelf op mijn matras en verwenste al die cava. Ondertussen lag Mr. Nice Guy al op zijn matras en ineens hoor ik hem vragen of hij naast mij mocht komen liggen. Dronken of niet, een meisje heeft soms nood aan affectie dus ik stemde toe. 

Hij kwam naast me liggen, z'n armen rond mij en zo hebben we nog een tijdje gepraat tot ik bijna in slaap viel. Toen ging hij nog snel even terug naar de zaal om z'n rugzak te gaan halen maar niet zonder mij snel een kus te geven. Verward bleef ik achter. Did that really happen? 

xoxo

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten